markedsplads
Internettet er langt mere involverende som medie end produktbrochurer, annoncer og events. Teknologiens stærke muligheder for at ’arbejde’ interaktivt og individuelt med den besøgende udfra den enkeltes behov giver virksomheden en unik lejlighed til skabe et loyalitetsforhold til produktet og virksomheden, allerede inden kunden handler.
markedsføring
Vidste du, at 90% af alle hjemmesider findes via søgemaskiner? (Jupitor European Internet Advertising).
I Danmark bruger næsten 9 ud af 10 Danskere Google, når der skal søges på nettet, viser tal fra analysefirmaet Userneeds. … Google er blevet kåret til det stærkeste brand i verden.” (Computerworld 23. januar 2006)
Send besked til dine kunder
Sms er oplagt at bruge, når du skal fortælle en udvalgt gruppe om dine her-og-nu-tilbud eller har noget vigtig information. Fordelene er at kunderne modtager beskeden inden for 10 sekunder efter du har afsendt den – og at de næsten med 100% garanti læser sms’en. Modsat emails, der nogle gange bliver overset eller puttet direkte i skraldespanden